Alma vive en un lugar conocido por cada uno de nosotros. Alma nos susurra canciones de cuna para calmar nuestras noches oscuras, y nos despierta con el canto del nacimiento de un nuevo día lleno de alegrías y de ilusiones. Todos conocemos a Alma... sólo que......hemos dejado de escucharla.

Coloca una mano sobre tu vientre y reposa la otra sobre tu corazón. Si silencias durante unos instantes la perturbadora voz que nace de tu cabeza controladora y racional, permitirás que la voz de tu Alma se exprese y hable. “¿Qué me dirá? “Te preguntarás. No tengas miedo. Te hablará de cosas bellas. Sobre el amor, sobre la belleza. Te leerá textos enriquecidos de dulces palabras, y te dirá sin miedo todo aquello que un día no quisiste escuchar pero que siempre deseaste realizar. No te confundas. El Alma no es un ser diferente a ti, ni está separado de ti. El Alma eres tú.

Así es como empecé a permitir y a sentir mi Alma, y así es como empecé a escribir cuentos. Lo que escribo nace de mi corazón y va directo al corazón. Sólo hay que abrirse para recibir la sencillez de sus palabras, y sólo hay que ser, para que el día en que creas que nada tiene sentido, la voz de estos relatos, den aliento a tu desesperanza y alegría a tu nostalgia.

Soy y seré un canal para que historias como estas broten de mi alma, y para que mis pequeñas manos, de dedos cortos y achatados, sean el instrumento idóneo para imprimir en una hoja en blanco lo que día a día la vida me va cantando.

Con mucho amor.....

el Alma del ser que se hace llamar Mireia

sábado, 30 de octubre de 2010

El Llengutge del Cor (mircrorelat)

Eren les cinc de la matinada quan em vaig despertar. Una sensació d'angoixa m'omplia tot el pit.
Vaig decidir repassar l'informe de l'últim pacient abans d'anar a treballar. Segons les últimes dades, el seu cor havia perdut força i no bategava amb naturalitat.
Mirant la seva fitxa no podia evitar veure'l rodejat de màquines i tubs. No sabia quina era la causa real de la seva malaltia.
Vaig sortir de casa espantada i sense saber molt bé què era el que m'estava passant. Sentia una punxada profunda al cor que em recordava tot el patiment de les persones que havia tractat a l'hospital.
Als baixos d'un edifici que semblava mig abandonat, vaig trobar una petita botiga plena de llibres. El seu propietari era un home gran que estava assegut darrera d'un taulell i teclejava una màquina d'escriure antiga.
  • Ja pot passar -, em va dir mirant-me per sobre de les seves ulleres. - Ja veig el que està buscant. En aquest petit racó de contes ho trobarà-. Em va sorprendre la seva resposta.
    D'entre tots els llibres, l'home me'n va assenyalar un. Vaig obrir-lo emocionada:
      Mira als ulls de les persones i podràs veure la     seva llum.  
   Obre't al seu cor i podràs sentir les seves paraules”

Llavors vaig entendre que m'havia passat mitja vida tractant els pacients com a màquines que s'espatllen i no havia dedicat ni un minut a mirar en les profunditats de les seves ànimes.
El llibreter em va somriure:
  • L'he escrit per a tu. Ara ja saps què és el que has de fer. Has trobat la resposta que tant anhelaves.
    Una llàgrima va relliscar per la meva galta.
  • Gràcies - vaig dir.
     I vaig marxar corrents cap a l'hospital.


1 comentario:

  1. Aquests relats, no són només contes, són històries boniques, que emocionen, que ens arriben al cor. Per si soles les paraules ja ens provoquen una bellesa visual. Segueix així Mireia, ens ajudes moooolt!!!!!!

    ResponderEliminar